Så, då är min blogg igång!
Första segern för en cyklist från Sydafrika är ett faktum. Spurtaren Hunter från Team Barloworld skrev Tour de France historia genom att i en stor klungspurt i Montpellier vara först över mållinjen. Årets Tour är unik så till vida att cyklister från 10 olika nationer redan vunnit etapper. Att dessa nationer representerar 4 världsdelar gör att man med fog kan säga att cykelsporten blivit allt mer internationell.
Ha det
torsdag 19 juli 2007
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)